Wednesday, September 16, 2009

16/9 Hari Yang Memalukan Bagi AJ...




semalam sambutan hari memperingati pembentukan Malaysia pada 16 Sept 1963. Pelbagai rintangan dan rundingan telah dilalui oelh para pejuang negara dan juga pemimpin kita pada ketika itu.

Tetapi pada tarikh yang sama tetapi pada tahun yang berbeza telah berlakunay satu rentetan peristiwa pembohongan kepada rakyat oleh seorang rakyat Malaysia yang bergelar Anwar Ibrahim untuk menawan kerajaan dengan melalui pintu belakang. Istilah lompat parti, We have teh numpers berkumandang setiap kali di temuramah.

Sehinggakan sanggup menghantar rombongan rundingan ke Taiwan kerana yakin dapat "the numbers" tersebut tetapi habuk pun tak ada. Penipuan ini diterima oleh kebanyakan rakyat Malaysia yang inginkan perubahan tetapi melalui jalan yang salah.

Kenapa Anwar Ibrahim begitu terdesak untuk menjadi PM? Layakkan si pengkhianat bangsa ini menjadi PM walhal Pas sendiri tidak pernah mengiktirah si kitol ini akan menjadi PM..Apa cerita dengan DAP yang dalam diam-diam membunuh kuasa orang Islam dan Melayu sendiri. Lihat sahaja di Pulau Pinang, cukup sekadar bantuan kenaikan elaun guru KAFA dan peruntukan sekolah agama. Tetapi punca ekonomi yang lain semua di telngkupkan kepada C.I.N.A. Memang bangsat.

PR tidak akan kemana jika selalu mengula-gulakan rakyat. Tidak ada persefahaman antara mereka. Pergi jahanam PAKATAN HARAM.

nota kaki: AJ = Al-Juburi..

No comments:

Post a Comment